BARN nr 3

Nu kommer det snart. Barn nr 3. det kommer väl inte kunna gömma sig i en ny tröjas ficka men hur gör folk för att ge det tredje barnet lika mycket space som det första eller åtminstone som det andra?
De andra två har suttit som plåsterlappar på mig den sista veckan. Och när vi låg i sängen alla fyra i natt och S inte längre stod ut, utan gick ner och la sig, tittar barnen upp bara för att kolla att jag åtminstone inte drog. Men när jag om en vecka behöver dra- för att amma eller ta bort bajspuré- hur ska barnen orka med att låtsas var uppfostrade då om dagarna?
Jag ångrar ingenting. Jag har varit lycklig och stolt varje dag för att ha varit gravid med mitt tredje barn. Men jag är rädd att de andra ska tappa sina känslor för mig en aning när jag inte längre är de trogen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0