Min lilla flicka har träffat mobbare.

Min lilla flicka har träffat mobbare. Den ena är fyra och den andre är fem år och bor på vår gata och de har hemligheter ihop, så viktiga och hemliga att min dotter inte får veta dem. Min dotter är fyra år men vet inte vad en mobbare är. Ändå blir hon arg och ledsen för att hon inte får veta den superhemliga hemligheten är när de två andra flickorna gungar och inte gungorna räcker till för henne. När hon försöker prata med dem, hör de inte säger hon. Vad hon inte förstår är att de hör, men mobbar henne.
Som straff för dem, försöker hon ha en hemlighet med lillebror. Hemligheten är att hennes pappa kan sparka upp en boll i luften jättehögt. De bryr sig inte om det, inte ens om att ta reda på vad hennes hemlighet är.
Och jag är glad att hon bara är fyra år och inte förstår att hon har träffat mobbare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0