Idag har jag...

Idag har jag gjort mig snygg, väckt barn, skrapat rutan, kört ett barn till dagis, haft det andra med mig till jobbet. Där har jag haft mimfestival med 40 barn inför ca 463 elever och ca 45 lärare. Haft en lektion, varit på ett möte, ett möte om inlärning om skriftliga omdömen, slutat halv fem, kört i ilfart till en invigning klockan fem där jag spelade cocktailmusik i tre timmar. Hem för att få en skymt av barnen (de sov), får reda på att huset ska värderas i morgon och åker på att storstäda det i två timmar.
Nu ska jag skriva omdömen av min student jag haft hos mig eftersom handledaren kommer i morgon till skolan klockan 08:00.
"-Är du inte stressad?" undrar folk ibland.
Nej. Men ibland är jag djävligt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0