VISA

Jag har förlagt, för ungefär tusende gången, mitt VISAkort och körkort. Jag har inte direkt letat om det för som så många gånger innan, dyker det helt plötsligt upp och jag minns på sekunden hur jag hade tänkt och gjort när jag la det på just det stället. Men nu har det varit borta ett par dagar när jag tänker efter. Och när jag sa det till syster idag och hon inte bara avfärdade det med att "det-kommer-nog-fram-till-slut"-tröst, utan bara rös vid tanken över att något sådant skulle hända henne, så förstod jag att detta nog är något allvarligt. Jag borde hitta korten.
Inget ont som för något gott med sig. Yngst blev blöjfri den här veckan. För mina kontanter var slut för att kunna köpa blöjor.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0