VISA forts.

Ok. Nu har jag spärrat mitt VISA kort. Denna gången behagade det inte komma fram. Jag har inte berättat det för S för jag tänker att han blir lite trött på mig och i längden vill skiljas för sådana saker. Han blir lite trött på mig ibland när jag gör hyss och det börjar finnas en hel del saker jag väljer att "utelämna". Som tex att jag har köpt tapeter på Åhléns som var så otroligt häftiga men som inte passar någonstans i vårt hus och som nu är gömda i barnens lekrums mittengarderob, att det fastnat olja i vasken som inte går bort för att jag inte tog bort det direkt, att jag sagt ja till grannens slitna utemöblemang och som jag inte vet hur jag ska kunna smussla till vår trädgård utan att han märker det och att jag har möbler hos en kompis som väntar på att hämtas. Typ såna grejer.
Man kan berätta vissa saker om man lägger till med ett otroligt ångerfullt beteende och att man visar på en skälvinsikt om hur dum man är så att det inte går annat än att bli tröstad. Men det orkar man inte för en slask alla gånger så då får man istället gömma. Sig eller slasken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0