Idag är jag sjuk.

Idag är jag sjuk. Om det var ansträngningen igår när jag skulle sätta ihop en hallmöbel från IKEA o yngsta skulle hjälpa till som gjorde det värre vet jag inte. Men jag är så sjuk!! Har absolut inte tid med det här då det är advent i skolan på torsdag o många barn sjunger fortfarande som krattor trots att de ska uppträda, Lucia om två veckor och avslutning om fyra, vi får barn om sex veckor och här ser ut som ett nyinbrottat hem!
Mina svärföräldrar fick inbrott förra veckan. "-Fy!", tänker alla och börjar låsa ännu mer om sig. Men inte jag. För kommer tjuvarna hit och bryter sig in så tänker de "-va faan, här har ju redan någon vatt!" och vänder i dörren. inget ont som för något gott med sig.
Dags för snytning igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0